Followers

Thursday 18 October 2012

DEMI KEHIDUPAN KU DAN ANAK

Dalam blog di sini...bermacam macam jenis business yang aku buat untuk menampung kehidupan aku bersama anak aku..Ke hidupan kami dua beranak tidak lah terlampau senang juga tidak lah terlampau susah..Hidup kami hanya sederhana sahaja...

Selepas hidup sendiri bermacam macam yang aku usahakan...Kalau tak buat sesuatu mcm mana kami nak survive dalam kehidupan yang serba serbi mahal...serba serbi memerlukan duit...

Aku tak nak meminta minta dan meraih simpati orang...biarlah aku usaha sendiri dengan apa sahaja yang boleh mendatangkan keuntungan buat aku 2 beranak... Mana ada ibu yang nak tengok anak dia susah ka ..begitu juga aku..

Aku buat satu lagi blog ni khas untuk semua jenis business keci lkecilan yang aku jalan kan..Mudah2an apa yg aku buat ini mendapat rahmat dan kejayaan...

JIKA ADA SEBARANG PERTANYAAN ATAU INGIN MEMBUAT TEMPAHAN BOLEH LAH EMAIL KE :
       email add : azhani_sn@yahoo.com
     contact no :  0192172162
     

No comments:

Post a Comment

Setiap Komen Amatlah Bermakna. Jadi Jangan Segan2 Tinggalkan Komen Anda Disini Ya..