Followers

Thursday 12 September 2013

ALPHA LIPID SLEEP TIME BUAT MEREKA YANG SUKAR TIDUR

ALPHA LIPID SLEEP TIME
Alpha Lipid Sleep Time - Untuk Mereka Yang Sukar Untuk Tidur



 NZ NEW IMAGE - SLEEP TIME
ALPHA LIPID SLEEP TIME
Alpha Lipid Sleep Time Senang Dibuat Dan Sedap Diminum

Diilhamkan oleh penemuan susu semulajadi unik yang dapat menyokong tidur semulajadi yang sihat, pengasas dan penyelidik saintis kita telah mengemukakan bahawa susu daripada lembu tertentu dengan tahap protein khas yang tinggi 
mempunyai ciri-ciri yang lebih menenangkan daripada susu lain. Hanya satu ujian DNA yang mudah dapat membezakan lembu-lembu jenis ini dengan yang lain

. Menyedari kepentingan penemuan ini, New Image telah mengenalpasti kumpulan lembu yang terpilih ini. Susu yang dikumpul melalui satu proses yang dipatenkan untuk mewujudkan sokongan tidur semulajadi. Tahap laktosa - gula asli dalam susu, juga dikurangkan untuk membantu individu yang mungkin mempunyai beberapa sensitiviti terhadap laktosa.

Susu khas ini berserta dengan proses yang unik menghasilkan Unique Protein ProfileTM yang telah diuji secara klinikal untuk menyokong tidur yang tenang dan semulajadi.

Susu tepung tulen Sleep TimeTM digabungkan dengan Magnesium, Alpha LipidTM, Vitamin D dan perisa serta dibungkus dalam paket individu. Boleh dinikmati secara panas atau sejuk, ia merupakan minuman waktu tidur yang ideal.

**Nutrisi Sleep TimeTM


Fakta-fakta Nutrisi

TIADA warna, perisa, pengawet atau pemanis tiruan, kafein atau gluten dalam Sleep TimeTM. Ia juga rendah dalam laktosa dan lemak.

Nutrien berlaku secara sinergi dalam badan kita. Kami telah memilih nutrien yang khas untuk formula Sleep TimeTM untuk menyediakan anda campuran nutrien premium.



Tags : Alpha Lipid Sleep Time , Buat Yang Susah Tidur Minumlah Alpha Lipid Sleep Time , Alpha Lipid

No comments:

Post a Comment

Setiap Komen Amatlah Bermakna. Jadi Jangan Segan2 Tinggalkan Komen Anda Disini Ya..