Followers

Wednesday 25 September 2013

Travel Kit Set Dari DrK Skincare - Product Kecantikan Anda

HARAP MAKLUM

Jika anda selalu ke blog ini , anda juga pasti tahu saya juga mempunyai satu lagi blog iaitu www.diarymama.com.

Saya ingin memaklumkan kepada anda semua yang blog saya DIARYMAMA sekarang dalam proses pengubahsuaian. Buat masa ini saya akan disini sahaja.

Oleh itu saya akan banyak menulis diblog ini.
________________________________________________________________________________

Ok kita bercerita pasal Product DrK Skincare...

Kepada sesiapa yang ingin mengetahui lebih lanjut tentang DrK Skincare boleh juga menjelajah tentang product itu di sini atau ke Weebly site saya iaitu http://drkagenthannyabdullah.weebly.com/

Jika anda ingin mencuba product ini , product ini ada menyediakan set percubaan ( travel set ) untuk anda menguji keberkesanan product ini ke wajah anda.

Saya dengan berbesar jati ingin memberitahu yang jika anda berminat dengan roduct set percubaan ini , saya akan memberi discount sebanyak 10%.

Pearlvit Travel set Dari DrK SkinCare

Gold Series Travel set Dari DrK Skincare

Anda juga boleh bersms dan whatsapp dengan saya jika anda ingin membuat pesanan dan pertanyaan , sila ke talian 0192172162.


*Anda juga boleh ke sini!!
Remember ladies, having a smart skincare regimen in your 20s
 is just as important as working out!


No comments:

Post a Comment

Setiap Komen Amatlah Bermakna. Jadi Jangan Segan2 Tinggalkan Komen Anda Disini Ya..