Followers

Thursday 9 January 2014

Bagaimana Nak Dapatkan Product Dan Menjadi Ahli PhytoScience?

Bagaimana Nak Dapatkan Product Dan Menjadi Ahli PhytoScience? , Cara-cara menjadi ahli Phytoscience , Cara mendapatkan product PhytoScience , Kebaikan menjadi ahli Phytoscience , PhytoScience , Phytoscience Double Stemcell

Akhir-akhir ni ramai pulak yang bertanya kepada saya bagaimana nak dapatkan product dan menjadi agent phytoscience dan berapa harga dia?

Biasalahkan , bila product tengah hot ni ramai yang akan bertanya dan nak mencuba. Bagus jugak macam tu , sebab ini menunjukkan yang product ini memang betul-betul terbukti kehebatannya , kalau tak bagus pasti orang tak bertanya dan nak jadi ahli, ya tak!

Product Double Stemcell yang kini menjadi sebut-sebutan


Kalau dahulu amalkan sendiri Double Stemcell untuk kekal cantik dan sihat kini bila dah terbukti berkesan terus ingin melebarkan sayap menjana pendapatan.

Sekarang setiap hari saya tengok orang dok sebarkan testimoni Double Stemcell ni so anda faham-faham lah kan, tak payah dah saya nak tulis testimoni disini tentang kebaikan Double Stemcell ni lagi kerana saya juga pasti anda dah pernah melihat di FB atau dimana-mana sahaja.

Wowww..4 kotak dengan harga Rm330(WM) / Rm350 (EM) + termasuk daftar ahli dan kos penghantaran percuma!!!!


ANDA CUBA DAN ANDA AKAN TAHU SENDIRI

Ok , kepada anda yang dah amalkan product ini juga pada yang ingin mencuba product Phytoscience ini , saya galakkan anda mendaftar sebagai ahli.

Kelebihan utama menjadi ahli adalah anda akan JIMAT berganda-ganda dan anda juga berpeluang menjana pendapatan yang LUMAYAN.
  • Harga satu kotak Double Stemcell ( 14 sachet ) RM250 untuk harga retail.
  • 2 Kotak Double Stemcell + Keahlian - RM270

Jika anda mendaftar sebagai ahli, anda akan mendapat separuh dari harga retail (nampak kan perbezaannya). Kelebihan ini juga anda dapat menjana pendapatan  dengan marketing plan dan bonus yang menarik pihak Phytoscience berikan.


Package yang ditawarkan untuk menjadi ahli Phytoscience
  • SILVER - RM270 (WM) /  RM285 (EM)  = dapat 2 kotak double stemcell + ahli
  • GOLD - RM1620 (WM) / RM1700 (EM) = 12 kotak + ahli
  • MOBILE - RM5400 (WM) / RM5660 (EM) = 40 kotak + ahli

Promosi ni akan tamat pada 15hb Jan 2014 , jadi sesiapa yang berminat sila-silalah Whatsapp saya cepat-cepat sebelum terlambat..


* Package akan sentiasa berubah mengikut tarikh yang ditetapkan . Rebutlah peluang untuk mendapatkan package yang menarik buat anda.

Whatsapp/Sms Hanny Untuk Sebarang Pesanan Atau Pertanyaan Di Talian 0192172162

2 comments:

  1. wak baru je tenokks drama datin paduka umie aida tu mlm tadi.., citer ape ntahh.,ahhKss

    ReplyDelete

Setiap Komen Amatlah Bermakna. Jadi Jangan Segan2 Tinggalkan Komen Anda Disini Ya..