Followers

Tuesday 22 April 2014

Walau Sakit Penampilan Dan Kebersihan Diri Tetap Kena Jaga

Walaupun kita sakit atau dimasukkan ke hospital , tidak semestinya kita tidak mementingkan kecantikan dan melupakan kebersihan. Bagi saya walau sakit penampilan diri dan kebersihan diri harus juga dijaga.

Kalau kita tidak sihat, kemudian penampilan tidak terurus..mandi pun tak nak , mesti diri sendiri pun tidak selesa.

Seeloknya , walaupun kita tidak larat dan bermaya sekurang-kurangnya jangan tunjukkan sangat keadaan kita yang tidak terurus didepan orang.

Saya , walaupun dimasukkan ke hospital, alat yang wajib saya bawa adalah facewash DrK Skincare dan BB Cream DrK Skincare , Spray phytoscience dan alat-alatan asas yang lain.

Walau Sakit Penampilan Dan Kebersihan Diri Tetap Kena Jaga , DrK Skincare

Kalau saya tak larat bangun , saya akan pastikan ada yang tolong saya lab badan saya dan muka saya.. (sudah semestinya anak saya ). Pakaikan pelembap pada muka agar kulit muka saya tak kering dan sapu losen pada badan. BB cream harus saya pakai agar muka tak lah nampak pucat bila doktor atau pelawat datang melawat saya.

Tapi semua ini terpulang pada diri masing-masing.Tiada kemestian untuk buat sebagaimana saya buat. Yang penting kita kena ikut arahan doktor dan cepat sembuh.

No comments:

Post a Comment

Setiap Komen Amatlah Bermakna. Jadi Jangan Segan2 Tinggalkan Komen Anda Disini Ya..