Followers

Friday 15 August 2014

Botox Semulajadi Bee Venom

Jika ditanya pada semua wanita atau lelaki, adakah mereka hendak melihat wajah mereka kelihatan berumur daripada usia sebenar?

Jawapannya sudah tentu "tidak".

Ramai orang ingin kelihatan cantik dan kebanyakkan mereka menggambil jalan mudah dengan melakukan suntikan botox atau melakukan pembedahan untuk menegangkan kulit wajah, dimana mereka akan lalui kesakitan suntikan dan pembedahan.


Kini anda tidak perlu lalui kesakitan lagi. Botox semulajadi Bee Venom yang menggunakan teknologi Alpha Lipid, ia mampu mengaktifkan kembali sel-sel dalaman di kulit muka kita.

Didalam Alpha Lipid Bee Venom Insentive anti-aging moisturising cream ini mengandungi :-
  • perbagai minyak eksotik semulajadi seperti Jojoba, Badam, Biji Macadamia, Madu Manuka, Evening Primrose dan Shea Butter. Gabungan ramuan yang menghasilkan wajah berseri dan anjal.
  • Melittin adalah sebatian aktif dalam venom lebah yang dihasilkan oleh penjaga lebah New Zealand dan digabungkan dengan Madu Manuka New Zealand yang terkenal didunia dan juga debunga lebah yang mempunyai fungsi anti-bakteria dan anti-radang.
Alpha Lipid Bee Venom Intensive Anti-Aging Moisturising Cream merupakan satu-satunya product penjagaan kulit dengan kandungan Alpha Lipid Kolostrum dari New Zealand yang membekalkan TFP(Transformasi Faktor Pertumbuhan) yang menggalakan pembaikan dan pembaharuan sel kulit.


Dengan ini kulit akan menjadi anjal, lembut, remaja(awet muda) serta naik seri wajah.

Disebabkan itulah product ini terkenal dengan gelaran "Botox In The Bottle". Merupakan inovasi yang penting dalam penjagaan kulit. Venom lebah telah dinamakan "Product Baru Terbaik" di Anugerah Kosmetik British 2011.

Product yang menjadi kegilaan selebriti dan keluarga di raja Inggeris.




Harga Bee Venom :-

Ahli             -  RM190.00 (WM) / RM200.00 (EM)
Bukan Ahli  -  RM235.00 (WM) / RM245.00 (EM)

KETERANGAN LEBIH LANJUT BOLEH HUBUNGI HANNY - 0192172162


1 comment:

Setiap Komen Amatlah Bermakna. Jadi Jangan Segan2 Tinggalkan Komen Anda Disini Ya..