Followers

Wednesday 13 August 2014

Botox In The Bottle - Alpha Lipid Bee Venom

Botok In The Bottle - Alpha Lipid Bee Venom merupakan product penjagaan kulit generasi baru dari New Zealand, negara yang terkenal dengan ramuan bahan semulajadi yang tulen.


Venom lebah telah digunakan oleh ramai selebriti terkenal termasuk Michelle Pfeiffer, Kylie Minogue, Victoria beckham, Gwyneth Paltrow dan ahli-ahli keluarga diRaja Inggeris.


Walaupun product ini mendatangkan manfaat serta merta, namun manfaat-manfaat tersebut akan menjadi lebih ketara sekiranya digunakan dalam masa yang lebih lama. Ia digemari ramai diseluruh dunia kerana ia mengandungi bahan-bahan yang terunggul dan paling tulen dari New Zealand.

Alpha Lipid Bee Venom Intensive Anti-Aging Moisturising Cream
Merupakan satu-satunya product penjagaan kulit dengan kandungan Alpha Lipid Kolostrum dari New Zealand yang membekalkan TFP ( Transformasi Faktor Pertumbuhan ) untuk menggalakkan pembaikan dan pembaharuan sel kulit.

Kolostrum New Zealand yang terkenal di dunia adalah makanan nutrusi yang lengkap dengan kepekatan immunoglobin yang tinggi yang dapat memperkuatkan sistem imun - faktor utama dalam penjagaan kesihatan dan kesejahteraan.






Kebanyakan kerosakan kulit bermula pada umur 18 tahun dan menjadi ketara selepas umur 30 tahun. 80% daripada kerosakan kulit disebabkan oleh matahari dan selebihnya oleh faktor-faktor lain seperti tekanan dan diet.

Alpha Lipid Bee Venom merupakan kosmetik dengan perbagai fungsi. Ia merangsang pengeluaran kolagen dan Elastin dari badan sendiri - faktor-faktor utama untuk memulihkan wajah yang lebih muda dan sihat dengan mengurangkan garis-garis dan kedutan. Ia berfungsi secara harmoni dengan sistem badan dan tidak invasif atau menyakitkan seperti pembedahan, penglupasan kulit atau suntikan.



ANDA BOLEH MEMBUKTIKAN KEBERKESANAN ALPHA LIPID BEE VENOM INTENSIVE ANTI-AGING MOISTURISING CREAM

CUBALAH HARI INI

019-2172162
azhani_sn@yahoo.com


No comments:

Post a Comment

Setiap Komen Amatlah Bermakna. Jadi Jangan Segan2 Tinggalkan Komen Anda Disini Ya..