Followers

Wednesday 6 August 2014

Tips Kecantikan Ketika Hari Raya

Assalamualaikum.. Selamat Hari Raya buat pembaca diblog ini. Mesti anda masih berhari raya lagi kan, almaklum raya sebulan ya tak! Masa sekarang ni lah akan banyak open house yang nak kita hadirkan diri. Bila nak ke open house ni sure kita nak melaram jugak, setidak-tidaknya nampak cantik dan kemas. Ok kali ni saya nak kongsikan satu tips kecantikan ketika hari raya untuk wajah anda nampak cantik dan bercahaya dan tidak kusam ketika ke open house nanti.

Malam sebelum ke open house


  •  Cuci muka menggunakan face wash DrK Skincare
  • Scrub muka terlebih dahulu menggunakan scrub DrK Skincare
  • Kemudian pakai masker DrK Skincare
  • Untuk mata anda boleh letakkan hirisan timun untuk kesegaran mata anda nak pakai gel mata dari DrK Skincare pun boleh.
  • Selepas masker kering cuci muka sebersih-bersihnya kemudian pakai night cream atau serum.



Persiapan ke Open House
  • Cuci muka menggunakan face wash
  • pakai stemcell dari DrK Skincare ( supaya wajah kelihatan tegang dan gebu )
  • kemudian pakai bb cream DrK Skincare untuk wajah kelihatan nampak cerah dan bercahaya serta tidak kusam.
  • Kemudian barulah anda oleskan foundation atau bedak dan sebagainya.


Inilah tips yang selalu saya amalkan sehari sebelum saya ke majlis besar atau ke open house. Sebab tu lah ramai yang tegur akan kelainan diwajah saya bila jumpa dimajlis besar dan dihari-hari biasa saya.


Kalau nak tahu lebih lanjut tentang product DrK Skincare ni bolehlah email saya - azhani_sn@yahoo.com atau whatsapp ke talian 019 2172162

No comments:

Post a Comment

Setiap Komen Amatlah Bermakna. Jadi Jangan Segan2 Tinggalkan Komen Anda Disini Ya..